Post by uneluphaju on Feb 17, 2022 6:38:32 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Tycoon 2022 version ▞▞▞
Jeg tid at butikken er stengt enn at den ikke er åpen
Veldig bra for mor eller forretningsmatlaging
henger alltid på 3 resturant
Cooking Tycoon Казуални aiie
Gamez nye kok jelek maaf bukan saya mengejek tapi gk enak membuat orang kesal
vær så snill å fikse alle feilene i dette spillet, så langt, jeg elsker det, men vær så snill å fikse problemene, gjør det jeg kan ikke oppleve å fryse, takk
Så mange feil
Det er lettere å lage mat og veldig interessant. Jeg elsker dette spillet.😛
Det er veldig interessant og har mange matvarer å lære, men risten er ikke så rask.
Fryser på nivå 5,,
Magnate culinario Casual uoav
Jeg elsker spillet så mye, men det er noen automatiske feil, som når jeg betjener 44 kunder, vil bare 42 dukke opp... og så vil det bare lagres der uten lenger fremgang i spillet
Likte det først, til jeg skjønte at kundene venter bokstavelig talt tre sekunder før de går ut sinte over at servitøren ikke tok bestillingen deres!
Aşçı Kralı - Cooking Tycoon Gündelik ply
er virkelig en fin fordi du må oppgradere noen av funksjonene, jeg måtte bruke 16000 mynter for å oppgradere servitrisen på min for å finne ut at en kunde har blitt lagt til den, det gjør spillet mer kjedelig.
Det er bra, men når du setter det på pause for å smake på maten vil du bli sittende fast, og uansett hva du gjør vil det fortsatt sitte fast. Vær så snill å fikse denne feilen, jeg elsker virkelig å spille dette spillet med mindre når feilen er løst.
Dette er et fantastisk spill... Det eneste problemet er at etter å ha åpnet den 7. restauranten, kommer kritikeren inn og sitter og bestiller ingenting (fryser i grunnen), noe som får meg til å tilbakestille hele greia og starte på nytt... Dette har skjedd to ganger allerede
Kjedelig spill det åpner hele restauranten på samme tid
Dette spillet hjelper deg å vite hvordan du driver en restaurant
Brick Classic - Brick Spiel Geduldsspiele ksgm
Hva er galt med denne appen? Noe går galt og jeg må avinstallere og installere på nytt, men jeg fortsetter å støte på det samme problemet. Vennligst fiks dette.
bra, men det er flere etasjer som ikke kan låses opp
Jeg elsker spillet, jeg vil anbefale at det bør være en måte å lagre spillfremdriften på, slik at vi kan fortsette der vi stopper når vi bytter til en annen enhet
Dette spillet er bra, men du kan ikke lage maten selv, de vil gi deg den rette til å sette maten i ilden og gi til folket hoo kom for å spise
Det er et ausome spill for å holde barna opptatt
Jeg trodde du ville tjene penger ved å se annonser, men det er ingen spillet er bra, men jeg trenger annonser
Jeg har faktisk ikke spilt spillet, men det ser veldig bra ut, bare at det alltid er en krok ettersom jeg har lest alle tilbakemeldingene til dette spillet, og du må virkelig finne problemet og fikse det, for jeg kommer ikke å bruke tid og data på dette spillet.😏🤔😯🤑😞😕😱😳👧🙍👎👎👎👎👎👎👎🏻👎👍
den lærer å lage mat
Jeg kan ikke fortsette spillet der jeg slapp, det sitter bare fast
Det er kjempebra, jeg elsker dette spillet siden første gang jeg spilte dette, jeg håper det er noen forbedringer i dette spillet.
et spill for folk som liker fart og litt interessert i matlaging også.. du kan lage mat i høy hastighet og tjene mer xps ..
Jeg elsker det så mye at det hjelper med fleroppgavekjøring
Veldig bra spill for matlaging Tycoon
Spillet fryser når jeg prøver å logge ut verste spillet
virkelig et bra spill, jeg likte virkelig matlaging i det spillet
Jeg gir den to 🌟 fordi den er så god, men jeg er kjedelig